چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز
چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز؟ در واقع، اگر بیمار می تواند یک درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه آنها یک شانس برای جلوگیری از دیالیز پیدا کنید.
چه می تواند بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه خود را؟
همانطور که همه ما می دانیم که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه را بازی می کند، شاید آن می تواند چیزی برای بهبود عملکرد کلیه اما می تواند به کلیه ها از آسیب بیشتر محافظت، در نتیجه جلوگیری از عملکرد کلیه از رفتن به پایین انجام دهید. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک رژیم غذایی مناسب در حالی که مصرف درمان است.
با این حال، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند بیماری را درمان نمی کند، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید یک درمان مناسب را پیدا و آن را به موقع.
چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
بالا هفت TCM درمان در سنتی چینی گیاهان دارویی داروها بر اساس، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری کلیه. همکاری با یکدیگر آنها می توانند کمک به بیمار بهبود عملکرد کلیه به درجاتی، در نتیجه کمک به آنها جلوگیری از دیالیز.
بالا هفت TCM درمان ما در بالا ذکر اشاره به داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان.
با توجه به بیمار متفاوت است شرایط مختلف به طوری که دکتر خواهد شد درمان های مختلف برای بیمار در طول درمان ترتیب.
اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: